Att bli pep (Tack S!)


Tur man har vänner som kan inspirera. Min goda vän S är min idol just nu! Godisråttan/chipsungen nr.1 är svinduktig med maten. Och kan hon så kan jag! Känner mig sjukt inspirerad till att bli lite nyttigare, jag vet ju att jag blir piggare och mår mycket bättre när jag äter rätt. Men det är ju så gott med choklad... Och gräddiga pastasåser. Men för den sakens skulle behöver man väl inte äta det varje dag, eller?

En annan sak som känns vansinnigt bra just nu är att jag fått ett gymprogram av min sjukgymnast. Rehabträningen kommer nu sätta igång på allvar! Har dessutom ringt mitt gym och bokat en tid för en liten genomgång av övriga maskiner. Har ju, i princip, aldrig tränat på gym förut. Bara gått på ledarledda pass. Behöver få lite bättre koll på hur maskinerna funkar, vilka vikter som är lämpliga osv.
Har under sjukskrivningen tappat VÄLDIGT mycket muskler och jag känner mig liksom bara slapp, svag och trött. Och om jag ändå måste släpa mig iväg till gymmet för rehabträningen kan jag ju lika gärna träna resten av kroppen!

Hoppas, hoppas, hoppas att denna målmedvetenhet håller i sig...

Nu: MELLIS

Sen: GYMMET :)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0