Ett steg fram, två tillbaka


Promenaden igår blev kanske lite väl lång. Sjukgymnasten rekommenderar kortare promenader varje dag, men igår fick jag nån sorts "Nej, nu jävlar ska det inte mesas runt längre!" känsla. Vilket straffade sig redan igår, då jag blev för svullen och fick för ont för att kunna göra sista vändan träning hemma. Och imorse var jag tvungen att ta mina smärtstillande för första gången på veckor. Skynda långsamt heter det ju, men tyvärr är inte det här med tålamod min starkaste sida.
Så idag blir det inga ansträngande grejer. En minipromenad till solariet och kanske lite hockey till kvällen. Laddar för morgondagen. Sjukgymnasten OCH återbesök hos ortopeden. Känner mig lite nervös, av nån anledning. Kanske lär raka benen förresten?



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0