Hungrig


Om detta beror på att jag ännu inte ätit middag, eller på det faktum att jag spenderat de senaste två timmarna med att googla recept och läsa kokböcker, framgår inte. Kan vara kombinationen. Dessutom lagar Per Moberg mat på tv'n. Jag gillar Per Moberg, underhållande personlighet, yvig som kock.

Har kommit på att jag måste ha någon sorts födelsedagsfest eller nåt sen när det är dags. Inte för att jag fyller jämnt, inte för att jag bryr mig så mycket i själva principen att fira en födelsedag. Som om att pressa sig ut ur sin mors vagina för x antal år sen skulle vara någon sorts bedrift värd att fira år efter år. Jag menar, den kanalen har vi väl alla passerat? Big frickin' woop liksom. Fast sen finns det ju iofs dom som förlösts med kejsarsnitt... Lata jävlar.

Vad var det jag ville ha sagt nu igen??

JO! Födelsedagsfest :)

En finfin ursäkt för att få laga mat till sina vänner. Har redan planerat menyn, inget komplicerat. En liten buffé med lite småplock bara.

Nu: MIDDAG!




Kommentarer
Postat av: Positiva J

Annars kan man ju fira att man har fått leva ännu ett år i denna underbara värld. Att man har lyckan att få fortsätta fira sina år genom livets fina resa.

2012-01-15 @ 21:13:02
Postat av: Sofie

Låter pretto, men whatever rocks din båt :)

2012-01-15 @ 22:01:00
URL: http://sofiesheltoviktiga.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0