Lite bättre


Det känns lite bättre efter promenaden, frisk luft var kanske det jag behövde. Eller var det kanske den STORA alvedonen jag petade i mig innan jag knatade iväg? Whatever, piggare är jag iaf :)
Och det var sånt fint väder ute! Gick utefter sjön, kom att tänka på vår gamla hund, Lukas. Gått där mycket förut med honom och idag såg jag honom nästan framför mig skuttandes omkring med ett halvt träd i munnen. För dom små mer lätthanterliga pinnarna var inget för Lukas, nej nej, ju större desto bättre tyckte han.


Svinsöt hund <3




Finfint promenad väder


Nu: MIDDAG!



Kommentarer
Postat av: Queenie

Men Sofie! Särskrivning?! djupt chockad

2012-01-20 @ 21:45:53
Postat av: Sofie

Haha, ojdå... Ska inte hända igen!

2012-01-20 @ 22:20:58
URL: http://sofiesheltoviktiga.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0