Så roligt kan man tydligen ha


Så att man skrattar rakt ut så fort SIBA-reklamen kommer på tv'n. Jag älskar den reklamen. ÄLSKAR. Det är the highlight of min hela jävla dag när den poppar upp i rutan.
Snubben använder sig ju för tusan av "pistolerna"! Hur kan det INTE vara kul?
Såg igår att dom modifierat den lite, uppdaterat, släppt en ny version. Jag blev så oerhört lycklig. Nu rullar han på höfterna också!

Eller har jag kanske bara varit sjukskriven lite för länge nu? Behöver jag oroa mig för min mentala hälsa? Döm själva.


Kommentarer
Postat av: Anonym

Du behöver oroa dig tror jag. Jag gömmer mig under filten när denhär bokstavs-reklamen kommer. Far åt pipsvängen så hemsk den är.

2012-01-11 @ 23:51:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0