Shoppingtokig


Har jag varit idag. Köpt en svinfin soffa i konstrotting till min balkong, så jag hoppas den passar! Har mätit och mätit och det ska inte vara några problem alls, men helt plötsligt såg balkongen väldigt liten ut... Hemleverans ingick, så då tog man ju det, såklart. Vill ha hem den NU! Letade prydnadskuddar också, men hittade inga jag fastnade för. Soffan är svart med svarta dynor, har en matta på balkongen i antracitgrått, skulle vilja pigga upp med nån trevlig färg. Kommer kanske få mer inspiration när soffan väl står på plats!
Köpte även solcellslampor på IKEA, måste bara lista ut hur tusan jag ska hänga upp dom :) Blev ju självklart både det ena och det andra man tyckte att man behövde på den där nedrans affären. Blir alltid lite dyrare än man tänkt när man ska betala, tur att skattepengarna kommit!





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0